İnsan Sermayesi
Çift Yönlü Diyalog Kanalları
Çalışanlarının fikirlerini yenilikçi bir bakış açısıyla
değerlendirerek çalışan bağlılığı ve memnuniyeti kapsamında;
bu fikirlerden beslenmek üzere çift yönlü diyalog kanallarına
oldukça önem verilmektedir. Çalışan görüşleri; online görüşmeler,
intranet, çeşitli anketler ile düzenli ve sistematik olarak belirli
sıklıklarda alınmakta, çalışan memnuniyeti ve çalışan bağlılığının
artırılması en temel hedef olmaktadır. 2021 yılında hazırlık
çalışmaları tamamlanan Çalışan bağlılığı ve memnuniyet anketi, ilk
kez 2022 yılı ocak ayında gerçekleştirilerek “Çalışan Bağlılığı ve
Memnuniyetinin Ölçülmesi” hedeflenmiştir. Çalışanların %91’inin
katılımıyla tamamlanan sonuçlara istinaden anketlerdeki memnuniyet
ve bağlılık oranı %78 olarak belirlenmiştir.
İnsan Kaynakları süreçlerinin de tüm iş süreçlerinde olduğu gibi,
Dijital Dönüşüm sürecine dahil olmasına odaklanılmıştır ve bu eforun
çıktıları kapsamında 2022 yılında, Banka genel stratejisine uyumlu
olarak İnsan Kaynakları’nın tüm iş süreçlerinin dijitalleşmesine ait
sistem çalışmaları devam etmektedir. Dijitalleşme çalışmaları ile
banka süreçlerinin daha verimli hale getirilmesi, maliyetlerden
tasarruf edilmesi, raporlamaların sistemsel yapılması ve çalışan
memnuniyetinin artırılması beklentilerinin karşılanması
amaçlanmaktadır.